پی توییت – پرداخت بین الملل – نقد کردن درآمد ارزی – ویزا و مستر کارت

پی توییت - پرداخت بین الملل - نقد کردن درآمد اری - ویزا کارت و مسر کارت
Search
Close this search box.
Search

فروش درامد G2G – نقد کردن G2G (جی 2 جی)

فروش درامد G2G  و نقد کردن G2G در پی توییت با بالاترین نرخ و سریعترین زمان تسویه انجام می شود.

سایت G2G یکی از بزرگترین و معتبرترین سایت های خرید و فروش گیم در سراسر جهان است. این سایت از سال 2013 شروع به فعالیت کرده است و در حال حاضر بزرگترین مرجع گیمر ها در جهان است. کاربران در این سایت به خرید و فروش اکانت بازی، آفر ها و خرید های درون برنامه ای بازی های آنلاین می پردازند.

شاید باور این موضوع برای برخی سخت باشد که با بازی بتوان درامد های هنگفتی به دست آورد. اما این یک واقعیت است و افراد زیادی در سراسر جهان و بویژه کشور ایران مشغول به کسب درامد های غیر قابل باور از راه خرید و فروش بازی های آنلاین هستند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که در این زمینه فعالیت می کنید؛ فروش درامد G2G خود را به پی توییت بسپارید. نقد کردن G2G با نرخ بالا را در پی توییت امتحان کنید. ( لازم به ذکر است که نقد کردن درامد از تمام سایت های گیمینگ دیگر نظیر IGvault, Player Auction, IGitems و… نیز انججام میشود )

همچنین افتتاح حساب G2G و سایت های گیمینگ دیگر از جمله خدمات پی توییت در زمینه پشتیبانی از خدمات سایت های گیمینگ بین المللی است.

افتتاح حساب در سایت های گیمینگ دیگر به همراه نقد کردن موجودی آن

افتتاح حساب IGvault

ساخت اکانت آیجی والت وریفای شده، تحویل حساب در کمتر از 24 ساعت!

افتتاح حساب Eldorado

افتتاح حساب وریفای شده الدورادو، احراز هویت 100% تضمینی!

افتتاح حساب IGitems

افتتاح حساب آی جی آیتمز با وریفای کامل و تحویل سریع حساب!

افتتاح حساب پلیر اکشن

احراز هویت سایت Player Auctions، ساخت اکانت در کوتاهترین زمان!

امکان افتتاح حساب در تمام سایت های گیمینگ دیگر مانند؛ PlayerUP, Zeux, Z2U و… وجود دارد، اگر سایتی مد نظر شما است که در این لیست وجود ندارد تنها کافیست با پشتیبانی پی توییت تماس بگیرید، افتتاح حساب شما در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

مزایای فروش درامد G2G در پی توییت

شبکه پرداخت پی توییت با سالها سابقه فعالیت در زمینه خدمات پرداخت بین الملل و دور زدن تحریمها، در راستای آسان سازی مراودات مالی بین المللی برای کاربران کشور عزیزمان ایران، دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت ( اینماد ) همواره سعی بر یک تعامل دوطرفه با کاربران خود داشته و با راه اندازی بخش های تخصصی برای هر شبکه با بکارگیری افرادی مجرب در هر زمینه به شما تضمین ارائه خدماتی متمایز را می دهد.

پی توییت - پرداختهای بین المللی - نقد کردن درامدهای ارزی - شارژ اکانت پی پال - پرداخت ارزی - نقد کردن درامد ارزی - نقد کردن درآمد دلاری - نقد کردن درآمد ارزی - شارژ حساب پی پال - افتتاح حساب وایز - افتتاح حساب پی پال وریفای شده

نقد کردن G2G در پی توییت یک تجربه شیرین و به یاد ماندنی

مراحل فروش درامد G2G نقد کردن G2G فروش G2G نقد کردن جی 2 جی در پی توییت

برای نقد کردن G2G  و فروش درامد G2G به پی توییت مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد حساب کاربری پی توییت شوید. (حساب کاربری ندارید؟ عضویت در پی توییت)
  • از منو به قسمت تیکت ها بروید.
  • یک تیکت جدید با عنوان فروش درامد G2G و یا نقد کردن G2G ایجاد کنید.
  • پس از بررسی درخواست شما، در همان تیکت مراحل انجام کار برای شما شرح داده می شود.
  • مبلغ مورد نظر برای فروش درامد G2G را به اکانت های مجموعه ارسال می کنید.
  • تسویه شما صادر می شود و معادل ارز ارسالی شما به حساب بانکیتان منتقل می شود.

توجه! قبل از اقدام به فروش درامد G2G نکته های زیر ا را در نظر بگیرید!

درست انتخاب کنید!
در صورتی که برای نقد کردن G2G از حساب های غیر معتبر و فیک استفاده شود، حساب G2G شما مسدود خواهد شد. اگر شما برای فروش درامد G2G خود از حساب شخصی دیگر استفاده کنید که آن حساب غیر معتبر است. مبلغی که سایت G2G به حساب گیرنده ارسال می کند برگشت خورده و گیرنده آن را به عنوان یک تراکنش مشکوک به سایت G2G گزارش می دهد. بنابراین حساب کاربری شما در G2G نیز مسدود خواهد شد.
حساب های مجموعه پی توییت واقعی و غیر فیک هستند
ارائه چک و سفته ممنوع!
کاربر گرامی؛ دریافت تضمین هایی مانند چک و سفته در قبال فروش درامد G2G از نظر قانونی تخلف محسوب میشود. هیچ مجموعه و شخصی اجازه این کار را ندارد. هنگام نقد کردن G2G، شما ارز را برای گیرنده ارسال و معادل آن را تومان دریافت میکنید. پس لزوم به ارائه هیچ مدرک مالی دیگر نیست. این نکته را جدی بگیرید و از دادن چک و سفته خودداری نمایید.
عدم دریافت چک و سفته بابت فروش درامد G2G
از سلامت معامله خود مطمئن شوید
پشیمانی سودی ندارد! از آنجا که G2G یک شرکت خارجی است و دولت ایران هیچ دسترسی به تراکنشات این سایت ندارد، اگر شما ارز خود را به حساب شخصی انتقال دهید و او جوابگوی شما نباشد، متأسفانه هیچ کاری از پیش نخواهید برد و پول خود را از دست می دهید. بنابراین شدیداً توصیه میکنیم قبل از اقدام به نقد کردن G2G از سلامت فرد و یا مجموعه مورد نظر اطمینان حاصل نمایید. راه های زیادی برای این کار وجود دارد، در فضای مجازی ایران اینماد معتبرترین تضمینی است که یک وبسایت می تواند داشته باشد.
مجموعه پی توییت دارای نماد اعتماد الکترونیکی است
نرخ ها را مقایسه کنید!
صرف نظر از نرخ لحظه ای ارز و تفاوت هایی که نرخ ارز هر شبکه با یکدیگر دارند، میزان سفارشات مجموعه ای که اقدام به نقد کردن G2G می کند در نرخ گذاری آن مؤثر است. شبکه پرداخت پی توییت با توجه به میزان سفارشات بالا در زمینه خرید و فروش دلار/یورو و دیگر ارز ها همواره بهترین نرخ را برای خرید ارز از کاربران خود پیشنهاد می دهد.
کاربران پی توییت تضمین نرخ دارند
Previous slide
Next slide
سؤالات متداول کاربران در زمینه نقد کردن G2G

سؤالات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید

پی توییت - پرداخت بین الملل - نقد کردن درآمد اری - ویزا کارت و مسر کارت - نقد کردن رولوت - فروش درامد Revolut - فروش Revalut - فروش رولوت - نقد کردن Revalut

با استفاده از مشاوره رایگان قبل از ثبت سفارش میتوانید اطلاعات تماس و پیغام خود را برای ما ارسال کنید تا موضوع در اسرع وقت بررسی و توسط کارشناسان ما با شما تماس گرفته شود. جهت ثبت درخواست مشاوره رایگان کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم مربوطه را ارسال نمایید.

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره رایگان

با ثبت فرم زیر درخواست مشاوره رایگان برای شما ثبت میشود و کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس میگیرند.

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

شبکه پرداخت پی توییت سالهاست که در زمینه انجام پرداخت های بین الملل و دور زدن تحریمها فعالیت میکند، و دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت است و همواره در تلاش جهت تعاملی دوستانه و اعتمادی متقابل با کاربران خود است.

بله/خیر

بله: در صورتی که قصد فروش موجودی G2G در حساب شخصی خود را دارید، می توانید با ارسال آن به حساب پی توییت موجودی G2G خود را به تومان تبدیل کنید.

خیر: اگر حساب ارزی شخصی ندارید و قصد افتتاح آن را هم ندارید، میتوانید با ثبت درخواست فروش درامد G2G در پی توییت از حساب های مجموعه جهت دریافت درآمد G2G خود استفاده کنید. برای این کار یک تیکت جدید تحت عنوان نقد کردن G2G ایجاد کنید، در تیکت نوع و مقدار ارز را اعلام کنید. تیکت شما توسط کارشناسان ما بررسی و حساب متناسب با درخواست شما ارسال می شود. پس از اینکه مبلغ به حساب مجموعه پی توییت واریز گردید تسویه شما معادل ریالی ارز انجام خواهد شد.

همچنین: اگر قصد افتتاح حساب ارزی وریفای شده مانند؛ افتتاح حساب پی پال، افتتاح حساب اسکریل، افتتاح حساب بانکی خارجی و… را دارید، میتوانید به بخش افتتاح حساب خارجی پی توییت مراجعه و در کوتاهترین زمان ممکن حساب ارزی خود را دریافت نمایید.

تسویه های مالی در پی توییت بین 1 الی 3 روز کاری است.

با تمام ارزها، محدودیتی در نوع ارز وجود ندارد.

کمترین مقدار ارز جهت فروش درامد G2G به پی توییت 1دلار و تا سقف بینهایت است.

مجموعه پی توییت این تضمین را به شما میدهد که بالاترین نرخ را در بین دیگر مجموعه ها دارد و نقد کردن موجودی G2G شما با بهترین نرخ ممکن انجام خواهد شد.

جهت نقد کردن G2G ابتدا به حساب کاربری پی توییت خود وارد شوید ( اگر حساب کاربری ندارید همین حالا یکی بسازید ) سپس از منو به قسمت تیکت ها بروید، یک تیکت جدید باز کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

همچنین اگر درحال حاضر تمایلی به افتتاح حساب پی توییت ندارید، کافیست فرم موجود در انتهای همین صفحه را تکمیل و ارسال نمایید.

اگر در مورد فروش درامد G2G هنوز سؤالی دارید که جواب آن را در این مطلب پیدا نکردید؛ با کارشناسان ما تماس بگیرید، همواره با گرمی پذیرای صدای گرم شما هستیم.

05191014881

شما هم به خانواده بزرگ پی توییت بپیوندید

اولین درخواست فروش درامد G2G رو در پی توییت ثبت کن!

به آسانی و تنها در چند دقیقه در پی توییت ثبت نام کن، و درآمد G2G خودت رو به تومان تبدیل کن!

5/5 - (1 امتیاز)

درخواست مشاوره

با ثبت فرم زیر درخواست مشاوره رایگان ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.