پی توییت – پرداخت بین الملل – نقد کردن درآمد ارزی – ویزا و مستر کارت

پی توییت - پرداخت بین الملل - نقد کردن درآمد اری - ویزا کارت و مسر کارت

افتتاح حساب بایننس و احراز هویت در آن

بایننس بزرگترین صرافی رمزارزها در جهان است. این محبوبیت به دلیل ارائه قابلیت‌های بیشمار در رابطه با ترید ارزهای دیجیتال برای کاربران به دست آمده است. همانطور که می‌دانید ایرانیان نیز سهم زیادی از بازار کریپتو جهان را تشکیل می‌دهند. با وجود این که خطرات بسیاری پس از افتتاح حساب بایننس برای آن‌ها وجود دارد. اما باز هم نمی‌توانند از قابلیت‌های منحصر به فرد صرافی بایننس بگذرند. پس تمام آن خطرات را به جان خریده و در این شبکه فعالیت می‌کنند.

برای استفاده بدون خطر و مطمئن از Binance حتماً می‌بایست احراز هویت کنید. ما این کار را برای شما انجام می دهیم! اگر قصد وریفای کردن اکانت بایننس و یا ساخت حساب جدید با احراز هویت در بایننس را دارید، حتما با ما همراه باشید.

یکی از پرطرفدارترین خدمات شبکه پرداخت پی توییت افتتاح حساب بایننس و وریفای آن برای کاربران ایرانی است!

معرفی صرافی بایننس

صرافی بایننس (Binance)، توسط چانگ پنگ زائو (با نام مستعار CZ) در سال 2017 و در کشور چین بنیان‌گذاری شد. این صرافی در حوزه ارزهای دیجیتال به صورت آنلاین و بین المللی فعالیت دارد. کاربران می‌توانند با افتتاح حساب بایننس و وریفای اکانت خود به ترید رمزارزها بپردازند. در گذر زمان و با توجه به قوانین سرسختانه کشور چین در زمینه ارزهای دیجیتال، این صرافی به کشور ژاپن منتقل شد. تا در این کشور با آسودگی خیال شاهد رشد و گسترش بایننس باشیم.

صرافی بایننس توانسته با در پیش گرفتن سیاست‌های هوشمندانه به بزرگ‌ترین و معتبرترین صرافی رمزارزها در میان تریدرهای سراسر دنیا تبدیل شود. اما متاسفانه به کاربران ایرانی اجازه استفاده از بستر خرید و فروش ارز دیجیتال و دیگر خدمات خود را نمی‌دهد. به همین دلیل برای افتتاح حساب بایننس در ایران باید به صورت ناشناس وارد عمل شده و از VPN ثابت استفاده نمود. البته باید بدانید که هرگاه وی پی ان شما قطع شود، احتمال بلوکه شدن حساب و دارایی‌تان در بایننس وجود دارد. ما در پی توییت، خدمات احراز هویت بایننس برای ایرانیان را ارائه می‌دهیم تا شما هم بتوانید در این صرافی بین‌المللی افتتاح حساب کنید.

افتتاح حساب بایننس

نکات مهم درباره افتتاح حساب بایننس

متاسفانه صرافی بایننس، کاربران ایرانی را تحریم کرده و اجازه استفاده از خدماتش را به آن‌ها نمی‌دهد. اما با توجه به قابلیت‌های جالب توجه این صرافی، تریدرهای ایرانی نمی‌توانند از استفاده از آن چشم‌پوشی کنند. اما سوال اینجاست که افتتاح حساب بایننس برای ایرانیان چطور امکان‌پذیر می‌شود؟ آیا پس از ساخت اکانت بایننس وریفای شده می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد؟

ما در پی توییت به شما کمک می‌کنیم تا به افتتاح حساب بایننس پرداخته و اکانت خود را وریفای کنید. سپس از آن برای انجام معاملات خرید و فروش رمزارزها استفاده کرده و به درآمد ارزی دست یابید. اما باید بدانید که برای استفاده از این صرافی همواره باید از یک VPN با آی پی ثابت کشورهای مجاز استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم از IP کشورهایی از جمله سنگاپور و فرانسه استفاده کنید. اما به سراغ IP کشورهای هلند، آلمان، آمریکا و انگلیس نروید.

مزایا افتتاح حساب بایننس و ترید با آن

شاید برایتان سوال باشد که چرا افتتاح حساب بایننس برای ایرانی ها و دیگر تریدرهای دنیا تا این اندازه با اهمیت است؟ پاسخ به این سوال در گرو مزایا و قابلیت‌هایی است که این صرافی در اختیار کاربران خود می‌گذارد:

  • مجهز به سیستم احراز هویت 2 عاملی
  • امکان انجام تریدهای روزانه بدون محدودیت در تعداد و حجم آن‌ها
  • ارائه گزینه‌های متنوع برای انجام تراکنش‌ها
  • پشتیبانی از بیش از 140 ارز دیجیتال مختلف
  • ارائه ارز بومی BNB
  • دارای 5 میلیون کاربر فعال
  • دریافت کارمزد بسیار کم نسبت به دیگر صرافی‌ها
  • اهدای جوایز متعدد به کاربران (نظیر خودروهای لوکس و ارزهای دیجیتالی مثل ONT)
  • دارای اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید
سؤالات متداول کاربران در زمینه افتتاح حساب بایننس

سؤالات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید

پی توییت - پرداخت بین الملل - نقد کردن درآمد اری - ویزا کارت و مسر کارت

با استفاده از مشاوره رایگان قبل از ثبت سفارش میتوانید اطلاعات تماس و پیغام خود را برای ما ارسال کنید تا موضوع در اسرع وقت بررسی و توسط کارشناسان ما با شما تماس گرفته شود. جهت ثبت درخواست مشاوره رایگان کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم مربوطه را ارسال نمایید.

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره رایگان

با ثبت فرم زیر درخواست مشاوره رایگان برای شما ثبت میشود و کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس میگیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شبکه پرداخت پی توییت سالهاست که در زمینه انجام پرداخت های بین الملل و دور زدن تحریم‌ها فعالیت می‌کند. و دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و همواره در تلاش جهت تعاملی دوستانه و اعتمادی متقابل با کاربران خود است.

به طور میانگین افتتاح حساب بایننس در شبکه پرداخت پی توییت بین 1 تا 3 روز کاری می‌باشد.

مجموعه پی توییت این تضمین را به شما می‌دهد که پایینترین نرخ را در ثبت سفارشات و افتتاح حساب بایننس در میان تمام همکاران دارد.

برای افتتاح حساب بایننس و احراز هویت آن باید اطلاعات هویتی متقاضی و تصویر چهره فرد را ارائه دهید. تا وریفای حساب شما در صرافی binance انجام شود.

جهت ثبت سفارش اکانت وریفای شده بایننس در پی توییت ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید. ( اگر حساب کاربری ندارید همین حالا یکی بسازید ) سپس از منو به قسمت افتتاح حساب خارجی رفته و سفارش خود را ثبت کنید.

اگر در مورد افتتاح حساب بایننس هنوز سؤالی دارید که جواب آن را در این مطلب پیدا نکردید؛ با کارشناسان ما تماس بگیرید، همواره با گرمی پذیرای صدای شما هستیم.

05191014881

این مطلب مفید بود؟

درخواست مشاوره

با ثبت فرم زیر درخواست مشاوره رایگان ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .